Enghouse Interactive lanserar molnbaserat CCaaS-erbjudande som gör det möjligt för företag att komma i gång på bara fem dagar

Fastpriserbjudandet ger små och medelstora företag möjlighet till kostnadsfri implementering, en utsedd projektledare och omfattande utbildning för smidig onboarding.

Stockholm, 2 juni 2022 – Enghouse Interactive lanserar en nytt erbjudande med fast pris som riktar sig till små och medelstora företag. Detta möjliggör registrering av kontaktcentermedarbetare på Enghouses CCaaS-plattform på bara fem dagar.

Erbjudandet ger företag 50 % rabatt på startavgiften vid fler än 15 användare och treårskontrakt. För företag med fler än 30 användare är den fasta avgiften helt borttagen. I specialerbjudandet ingår samtidig användare för 800 SEK per användare och månad*. Detta återspeglar Enghouse CCaaS licensmodell som underlättar för företag att driva sina kontaktcenter flexibelt och kostnadseffektivt.

Enghouse CCaaS är certifierat för integration med Microsoft Teams och Enghouses CCaaS-användare kan välja att integrera med sin egen Teams eller distribuera samtal till vilken telefon som helst. Det går även att använda Enghouse integrerade softphone , som ingår som en del av erbjudandet, och ge medarbetarna full telefonifunktionalitet**.

Erbjudandet inkluderar en utsedd projektledare och omfattande utbildning för bästa möjliga onboarding. Röst på valfritt språk, utgående uppringning, schemalagda återuppringningar och en integrerad kontakthistorik ingår. Företag kan nyttja samtalsinspelning som sparas i 30 dagar, historisk rapportering inklusive CDR-rapporter (Call Detail Record) och anpassningsbara översikter i realtid.

– Vår CCaaS-plattform erbjuder företag en rad fördelar med omfattande flerkanalsfunktioner, sömlös integration, tillförlitlighet, säkerhet och skalbarhet. Dessa funktioner säkerställer att företag kan hålla jämna steg med förändrade kundförväntningar och anpassa sig till föränderliga behov i sin verksamhet. Vårt nya erbjudande gör det möjligt för organisationer att realisera dessa fördelar mycket snabbare och till en reducerad kostnad, säger Debbie Thomas, Presales Director, Enghouse Interactive.

– Med en utsedd projektledare från Enghouse ska kunderna känna sig trygga när de byter till Enghouse CCaaS. Vi finns till hands för att stödja dem genom onboarding och utbildning och säkerställer därmed en smidig övergång, säger Debbie Thomas.

– Våra team är experter med många års erfarenhet. Vi kan rekommendera många fördelar som ger kunden mervärde och hjälper dem att växa med senaste tekniken kring kontaktcenterlösningar, inklusive integrationer, automatisering och AI, med utgångspunkt i kundens egna affärsapplikationer.

– Oavsett om de jobbar hemifrån eller i ett fysiskt kontaktcenter är upplevelsen densamma. Vi kan hjälpa nystartade företag som aldrig tidigare har investerat i någon telekom- eller UC-plattform genom att förse dem med en integrerad softphone. Har de redan investerat i en PBX med IP-telefoner, kan vi även utnyttja det, säger Debbie Thomas,

För mer information om Enghouse CCaaS-erbjudande och för att registrera dig, besök Enghouse Interactive.

*Baseras på tio samtidiga användare per månad
**Ytterligare Teleoperatörstjänsteavgifter tillkommer

Kontakter: